poniedziałek, 21 listopada 2011

Krótko o mnie i recenzja Dove odżywczy balsam do cieła z masłem Shea

Witam serdecznie :)

Pomimo tego, że blogów o tematyce urody jest już spora ilość postanowiłam dołączyć do tej społeczności. Tak więc przedstawiam Wam swojego bloga i mam nadzieję, że Was zainteresuje.
Mam 26 lat, jestem magistrem chemii i kosmetykami interesuję się również ze strony zawodowej. Postanowiłam dzielić się moją pasją z Wami. Do moich zainteresowań należy również moda, dlatego raz na jakiś czas będę prezentować OOTD. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie na moim blogu.


Jako pierwszą recenzję wybrałam Balsam odżywczy z Dove z masłem Shea







Co nam obiecuje producent :


Nowość wiosennego sezonu 2011 wśród balsamów Dove – połączenie odżywczego kremu oraz ekstraktu masła shea. Masło shea jest bogate w witaminy A i E, które sprawiają, że skóra po jego zastosowaniu jest gładka, dobrze nawilżona i pokryta zabezpieczającym lipidowym filmem. Balsam zawiera Deep Care Complex, bogaty w kwas tłuszczowy omega-6, który chroni i wzmacnia lipidy cementu międzykomórkowego warstwy rogowej naskórka. Dzięki unikalnej kompozycji składników balsam skutecznie nawilża oraz odżywia powierzchnię skóry przez 24 godziny.


Cena: ok. 20 zł (250 ml) oraz ok. 24 zł (400 ml)






Zapach balsamu jest bardzo przyjemny, w sam raz na zimę. Pachnie trochę jak likier czekoladowy jednak nie jest za słodki, może być jednak wolę bardziej świeże zapachy. Oczywiście to kwestia gustu.  Opakowanie bardzo fajne, ładnie wygląda na półce w łazience. Jest bardzo praktyczne i z łatwością można wydobyć z niego pożądaną ilość produktu.


Konsystencję ma lekką, delikatną. Nie klei się ,łatwo się rozsmarowuje i szybko się wchłania nie pozostawiając na skórze tłustej warstwy. Po jego użyciu skóra przyjemnie pachnie a zapach utrzymuje się dosyć długo.
Jednak najważniejsze jest to, że balsam doskonale nawilża ! Nawet moją suchą skórę nawilża na długi czas. Zimą będzie niezastąpiony.

Jest testowany dermatologicznie i nadaje się nawet do bardzo wrażliwej skóry. Nie uczula !

Polecam ten balsam za konsystencję, nawilżenie oraz łatwość użycia, odejmuję mu punkcik za zapach i daję mu ocenę :
9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz